PUBLIC RELATIONS

Co mówi o sztuce komunikacji marketingowe słowo roku?

Wybraliśmy marketingowe słowo sezonu

Aż 882 osoby wzięły udział w badaniu portalu nowymarketing.pl na marketingowe słowo sezonu 2019/2020.

Bravo za pomysł! Ja zachęcam, by się temu przyjrzeć. Zwłaszcza że słowa na podium są niczym innym jak odzwierciedleniem TRENDÓW.

Przypominam, że TRENDY to ważny, istotny, bardzo skuteczny i lubiany KONTEKST, który dobrze służy nam w projektowaniu komunikacji.

Kto zgadnie (bez podglądania:) jakie słowo wygrało tegoroczne zestawienie?

https://nowymarketing.pl/a/24713,marketingowe-slowo-sezonu-2019-2020

Ha!?

ZERO WASTE

Mnie się podoba także dlatego, że w komunikacji to także dobry pomysł. Nie chodzi o ekologię w rozumieniu bezpośrednim, ale trochę o (po)szanowanie zasobów. O czas, środki, czyjąś uwagę ….

CO zrobić, by być ZERO WASTE w komunikacji?

Jednym z bardziej popularnych celów może być wzajemne zrozumienie – tak, i to wystarczy. Czasami może to być po prostu chęć poznania świata – mhm…A nie tylko przekonanie kogoś do czegoś – tak to teraz króluje zgadzam się…I przyznam, że mam wrażenie, że w wielu wypadkach dzisiejsza komunikacja pomiędzy ludźmi, czy to bezpośrednia (choć jej mało) czy za pomocą technologii – została wypaczona, bo zamiast słuchać, by się czegoś dowiedzieć, słuchamy, by odpowiedzieć!!! A co by się stało, gdybyś następnym razem zamiast formułowania odpowiedzi naprawdę posłuchał swojego rozmówcy? Zadał dodatkowe pytania? Potowarzyszył mu trochę? Spróbuj:)

Jest szansa, że wtedy w duchu ZERO WASTE – nie stracisz jakiejś ważnej informacji, nie prześlizgniesz się po relacji, zapamiętasz i odczujesz czyjeś emocje, doświadczenia? Spotkasz się kimś na głębszym poziomie rozmowy i bycia z drugim człowiekiem…

To jak spróbujesz? Daj znać jak było:)

Patrycja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *