KOMUNIKACJA

Pseudo rozwiązanie?

Jak czytamy w artykule na wirtualnemedia.pl – Izba Wydawców Prasy krytykuje Parlament Europejski za odrzucenie nowego prawa autorskiego

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/izba-wydawcow-prasy-krytykuje-pe-za-odrzucenie-nowego-prawa-autorskiego-dlaczego

Odnosząc się do sprawy dyrektywy mającej rozwiązać problem wydawców (jak rozumiem głównie prasowych), to czy naprawdę komukolwiek przeszło przez myśl, iż w ten sposób rozwiązujemy czyjś problem? Serio?

Od lat internet rośnie w siłę, z pomocą każdego z nas. TY TEŻ JESTEŚ MEDIUM i nie musisz wcale od razu być dziennikarzem, wystarczy, że komentujesz albo robisz zakupy w sieci, korzystasz aktywnie z social mediów.

Jak w tym gąszczu treści odnaleźć te z prawem autorskim? Jak wpisują się w to publikacje public relations i tzw. szery? Jak w dobie, w której jak pokazuje rzeczywistość digital korzyści przynosi łączenie sił i usuwanie barier, można wpaść na pomysł, że jednym dokumentem, taką regulacją będziemy w stanie uniknąć „kopiowania” treści?

Czy jesteśmy w stanie zatamować ten krwotok???

Najlepszym cenzorem jest Google, on premiuje tylko unikalne treści, wystarczy, że zobaczymy w tym swój własny interes i dyrektywa nie będzie potrzebna.

That’s it!