WIZERUNEK

Poczucie humoru i refleks, czyli o tym jak @mBank dobrze wykorzystał kryzys.

Kilka dni temu podczas testowania systemu mBank przesłał do swoich klientów wiadomości o dziwnej treści. M.in. pusz i ciąg polskich znaków „ęśąćż”.

Zamiast spanikować – nie tylko przyznał się, ale potrafił w zabawny sposób odpowiedzieć na pojawiające się w sieci informacje i zarzuty.

A na koniec zrobił jeszcze z tego promocję….:)

To pokazuje, że komunikacja to DIALOG, a poczucie humoru to bardzo duży sprzymierzeniec 🙂

A kryzys to nie koniec świata to część życia, także biznesowego i OKAZJA!

Każdemu zdarzają się wpadki, ale nie każdy umie z nich wybrnąć, zwłaszcza tak błyskotliwie.

Niewiele takich casów znajdziemy u nas w Polsce, uwierzcie.

Ja się ciesze, że mogę go dołączyć do casów na zajęcia „Wizerunkowe S.O.S.” ze studentami na Uniwersytecie SWPS na kierunku studiów podyplomowych „Professional Image, psychologia wizerunku w życiu publicznym i biznesie”.

Mam takie marzenie, by było ich więcej …łatwiej zapamiętać i polubić tych, co są trochę cool;)

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-promocja-wpadka-z-sms-ami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *