Poczucie humoru i refleks, czyli o tym jak @mBank dobrze wykorzystał kryzys.
Kilka dni temu podczas testowania systemu mBank przesłał do swoich klientów wiadomości o dziwnej treści. M.in. pusz i ciąg polskich znaków „ęśąćż”.
Zamiast spanikować – nie tylko przyznał się, ale potrafił w zabawny sposób odpowiedzieć na pojawiające się w sieci informacje i zarzuty.
A na koniec zrobił jeszcze z tego promocję….:)
To pokazuje, że komunikacja to DIALOG, a poczucie humoru to bardzo duży sprzymierzeniec 🙂
A kryzys to nie koniec świata to część życia, także biznesowego i OKAZJA!
Każdemu zdarzają się wpadki, ale nie każdy umie z nich wybrnąć, zwłaszcza tak błyskotliwie.
Niewiele takich casów znajdziemy u nas w Polsce, uwierzcie.
Ja się ciesze, że mogę go dołączyć do casów na zajęcia „Wizerunkowe S.O.S.” ze studentami na Uniwersytecie SWPS na kierunku studiów podyplomowych „Professional Image, psychologia wizerunku w życiu publicznym i biznesie”.
Mam takie marzenie, by było ich więcej …łatwiej zapamiętać i polubić tych, co są trochę cool;)
Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-promocja-wpadka-z-sms-ami