Social media i internet – czy to na pewno najlepsze miejsca dla Twojej firmy?
☛Czy miejsce, w którym mamy styczność, z najwiekszą ilością fake newsów, jest najlepszym miejscem do komunikacji z Twoimi odbiorcami?
58% badanych przyznało, że social media są źródłem fake newsów *
☛Czy liczy się tylko internet?
39% z kolei uznało za takie źrodło portale internetowe*.
Jaka masz gwarancję, że twój news nie zostanie odrzucony? Jak go uwiarygodnisz?
Może warto podejść strategicznie do tematu i poza kuszącymi narzedziami z łatwo mierzalnymi statystykami wykorzystać inne media – teraz bardziej wiarygodne??????
Nie mówię tutaj tylko o public relations, ale w przypadku tych działań to jest kluczowe pytanie!
No zastanówmy się, gdzie pradopodobieństwo jest większe? Komu uwierzysz? Rekomendacji wiarygodnego znajmowego? Czy też tego, któremu mu zdarza się mijać z prawdą?
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zrodla-fake-newsow-raport
Dane pochodzą z badania zrealizowanego w 2017 roku przez IAB Polska „Dezinformacja w sieci” N=2090
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zrodla-fake-newsow-raport