Patrycja Sawicka – Sikora

Psychologia wypalenia zawodowego

  • STRONA GŁÓWNA
  • O MNIE
  • SKLEP
  • OFERTA
  • BLOG
  • PUBLIKACJE
  • KONTAKT
  • KOSZYK
  • STRONA GŁÓWNA
  • O MNIE
  • SKLEP
  • OFERTA
  • BLOG
  • PUBLIKACJE
  • KONTAKT
  • KOSZYK

No Widgets found in the Sidebar Alt!

Link 1
TEST ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ
Link 1
TEST KOMPETENCJI
Link 1
TEST TALENTÓW
  • KOMUNIKACJA

    Ile zarabia Social Media Planner, SEM specialist? A ile Graphic Designer czy PR Director?

    1 lipca 2019 / No Comments

    Ukazały się nowe wyniki badania wynagrodzeń w naszej branży publikowane przez @SAR. W raporcie zawarte są nie tylko uśrednione stawki pensji, ale także informacje o wycenie pracy poszczególnych specjalistów za godzinę. Wg nas to wprowadza transparentność i ułatwia rozmowę o wycenie pracy ekspertów z różnych dziedzin zaangażowanych do pracy przy projektach. Gdybyście byli ciekawi, zapraszam do lektury materiału z naszego ulubionego Espresso@marketingprzykawie Dobrego dnia, tygodnia.

    Read More
    patka

    You May Also Like

    20 marca Międzynarodowy Dzień Szczęścia+ 20 cytatów o szczęściu

    20 marca 2020

    W poszukiwaniu życiowych wartości.

    12 maja 2020

    Walt Disney, kołdra i złamane serce, czyli o tym, że jesteśmy mądrzejsi, niż nam się wydaje.

    18 sierpnia 2020
  • IMPRESJE OSOBISTE

    @SeeBloggers czyli @SeePeople

    27 czerwca 2019 / No Comments

    O atentyczności w życiu i biznesie czyli trochę przemysleń po @SeeBlogers Wszystko zaczyna się od marzenia Mamy różne marzenia. Moim było pojechać na SeeBloggers, choć jako twórca internetowy stawiam pierwsze nieśmiałe kroki, powoli odkrywając, co ten świat online niesie dla nas dobrego. Od zeszłego roku marzyłam o tym, by móc wziąć w tym udział. I na szczęście łaskawy los pozwolił mi się tam znaleźć. Jestem ogromnie wdzięczna za to doświadczenie, bo ono zmieniło mój świat. Przekonałam się po raz kolejny, że doświadczenia to z coś, co wpływa na nas o wiele bardziej niż recenzja. Jak w starym kawale co się „zobaczy” nie da się „odzobaczyć”. OrganizacjaNiesamowite jest moc uczestniczyć w wydarzeniach…

    Read More
    patka

    You May Also Like

    life & biznes coach

    #jestemcoachem

    18 września 2020

    53% czy to wystarczy?

    7 listopada 2018

    Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu – ŚWIATOWY DZIEŃ ZDROWIA PSYCHICZNEGO

    10 października 2022
  • PSYCHOLOGIA W BIZNESIE

    Jak muzyka może pomóc nam w budowaniu wizerunku?

    25 maja 2019 / No Comments

    Muzyka, marketing i psychologia:) Muzyka = porusza inne zmysły, dotyka nas głęboko, kotwiczy w chwili. Praktycznie każdy ma taki utwór, którego pierwsze takty przenoszą do miejsca, czasu, chwili. Wiecie, o czym mowa? Jak muzyka wpływ na nasz mózg? Słuchanie muzyki, która nam się podoba, powoduje wydzielanie przez nasz mózg dopaminy – a jej wyższy poziom z reguły wpływa pozytywnie na nasz nastrój 🙂 Słuchanie i odtwarzanie muzyki zmniejsza stres przewlekły poprzez obniżenie poziomu kortyzolu. Odtwarzanie muzyki z innymi lub cieszenie się muzyką na żywo stymuluje inny mózgowy hormon – oksytocynę, zwany hormonem „zaufania”. Pewnie dlatego słuchanie muzyki sprawia, że ​​ludzie są bardziej skłonni spędzać czas i energię pomagając innym. W…

    Read More
    patka

    You May Also Like

    Po lekturze książki „Mnich, który sprzedał swoje Ferrari”.

    18 listopada 2020
    Nawyki ZEN

    Dzień Walki z Prokrastynacją

    6 września 2022

    Jesteś przewrażliwiona/y? Świetnie!

    10 stycznia 2020
  • KOMUNIKACJA

    Walka z hejtem

    25 kwietnia 2019 / No Comments

    W Austrii planują wdrożenie nowych rozwiązań legislacyjnych ograniczających anonimowość w sieci. Jest ona jednym z głównych powodów rozprzestrzeniającego się hejtu w internecie, także w Polsce. Od 2020 roku w Austrii pozostawianie komentarzy będzie możliwe jedynie po zarejestrowaniu się w serwisie i podaniu pełnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres). Na razie ma to dotyczyć serwisów, które mają powyżej 100 tysięcy użytkowników. Jak zwykle pojawiają się wątpliwości związane z przechowywaniem danych osobowych, jak i ich potencjalnym, niecnym wykorzystaniem. Mamy nadzieję, że tym razem eksperci uznają wyżej wspomniane serwisy i ich wydawców za podmioty biznesowe, które podobnie jak inni uczestnicy rynku są w stanie przestrzegać RODO. I nie ulegną pseudo argumentom, dalej pozostawiając anonimowych hejterów bezkarnymi. Szczerze?…

    Read More
    patka

    You May Also Like

    Lista 99 filmów, które zmieniają życie.

    28 marca 2020

    Bywanie SLOW i OFF to nie kaprys, fanaberia czy nowa doktryna to kwestia (prze) życia

    15 marca 2021

    Po lekturze książki „Mnich, który sprzedał swoje Ferrari”.

    18 listopada 2020
  • KOMUNIKACJA

    Niemożliwe! Nie działa Facebook i Instagram.

    14 marca 2019 / No Comments

    Dzisiaj, przez kilka godzin nie działały media z rodziny Facebooka czyli dwa najbardziej popularne serwisy informacyjne – FB i Instagram*. Wiadomości znikały nie wiadomo gdzie, posty wyparowywały i podniósł się alarm… można było odczuć jak eskalują emocje takie jak złość, frustracja, rozczarowanie… Moim zdaniem ten emocjonalny wybuch, to nie był tylko atak złości managerów od social mediów. To „wył” nasz mózg. Przerażony, że trzeba bedzie się wysilić, zrobić coś innego prawdziwego, a nie tylko stwarzającego zajęcie, Chociażby zadzwonić:) albo poczekać, tak chwilę poczekać. Może coś przeczytać? Porozmawiać z kimś? Czy to mnie bawi? Bynajmniej, raczej to dowód na to, że monopol nawet bardzo nowoczesny nie jest dobrym pomysłem. Marketerzy, klienci…

    Read More
    patka

    You May Also Like

    Zgubne skutki słuchania większości

    25 listopada 2019

    Masowa unifikacja?

    1 lutego 2019

    Ile zarabia Social Media Planner, SEM specialist? A ile Graphic Designer czy PR Director?

    1 lipca 2019
  • KOMUNIKACJA

    Masowa unifikacja?

    1 lutego 2019 / No Comments

    No i stało się…większość kluczowych marek gnana trendami z Instagrama zdecydowała się na re-branding logo. Patrząc na nie razem, obok siebie mam wątpliwość, czy ktoś nie zapomniał o najstarszej zasadzie marketingu „wyróżnij się albo zgiń”. 

    Read More
    patka

    You May Also Like

    Nie kupujesz? Mam cię w nosie!, czyli dwa słowa o tym, dlaczego nie warto w dobie koronawirusa rezygnować z komunikacji z klientami.

    18 kwietnia 2020

    Po lekturze książki „Mnich, który sprzedał swoje Ferrari”.

    18 listopada 2020

    Zgubne skutki słuchania większości

    25 listopada 2019
  • KOMUNIKACJA

    Słowo 2018 wg Collins Dictionary

    8 listopada 2018 / No Comments

    Opublikowano listę słów #CollinsWords na 2018 rok My obstawialiśmy #VEGAN i #METOO. A Wy? Słowem 2018 wg Collins Dictionary zostało słowo: SINGLE-USE Warto pamiętać o wszystkich z nich przy tworzeniu kontentu. Dobrego kontentu. Oczywiście nie namawiam do pisania o produktach mięsnych z wykorzystaniem słowa VEGAN (hahahaha, uwierzcie różne rzeczy już czytałam :))))  ale w granicach rozsądnej kreatywności warto korzystać z siły rażenia jaką dają trendy. Pełna lista top słów dostępna jest pod tym linkiem: https://www.collinsdictionary.com/word-lovers-blog/new/collins-2018-word-of-the-year-shortlist,451,HCB.html

    Read More
    patka

    You May Also Like

    Kto leci ze mną do Krakowa, by napić się wódki?

    23 sierpnia 2019

    W poszukiwaniu życiowych wartości.

    12 maja 2020

    Nowa emotka od FB w dobie korona wirusa

    20 kwietnia 2020
  • KOMUNIKACJA

    53% czy to wystarczy?

    7 listopada 2018 / No Comments

    Wciąż internet podbija serca marek, koncernów i klientów. Trudno oprzeć się tej magii policzanych reakcji i wykresów. Nawet to rozumiem, ale… jak wynika z ostatniej edycji „Viewability Benchmark Report” badania realizowanego przez firmę Meetrics, tylko 53% publikowanych reklam jest widoczna w Polsce*.  W całej Europie jesteśmy na przedostatnim miejscu. Lepsi od nas byli tylko Włosi. Średnia Europejska to 61%. To dużo czy mało, jak jest Waszym zdaniem? *Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-internetowa-viewability-ile-reklam-internetowych-jest-widoczne

    Read More
    patka

    You May Also Like

    zimowanie

    Po godzinach – ZIMOWANIE – książka na ZIMĘ

    30 grudnia 2021

    Zgubne skutki słuchania większości

    25 listopada 2019

    10 złodziei energii życiowej wg Dalajlamy,czyli ćwiczenia z życia na czas Coronawirusa

    2 maja 2020
  • KOMUNIKACJA

    Kler, czyli parę słów o tym, jaki jest przepis na dobry PR

    2 października 2018 / No Comments

    Na ekranach kin możemy oglądać jeden z najbardziej kontrowersyjnych filmów ostatnich lat „Kler” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego i Wojciecha Rzehaka. Zanim odbyła się jego premiera w mediach, ba w całej Polsce zawrzało. W podsumowaniu cytowanym przez mój ulubiony portal branżowy (wirtualnemedia.pl*) czytamy, że wartość reklamowa publikacji, które się do dzisiaj ukazały, wynosi ponad 60 milionów złotych. WOW! To naprawdę robi wrażenie. Kto z was miał do dyspozycji kiedykolwiek taki budżet? Film od samego początku jako projekt miał bardzo duży potencjał medialny. Kontrowersyjny temat, jakim są, kulisy funkcjonowania kościoła niejako od razu gwarantował sporą ilość publikacji. Jednak gdyby ten film ukazał się kilka lat temu czy miałby szansę na tak dużą, bezpłatną…

    Read More
    patka

    You May Also Like

    Nawyki ZEN

    Dzień Walki z Prokrastynacją

    6 września 2022
    life & biznes coach

    #jestemcoachem

    18 września 2020
    zimowanie

    Po godzinach – ZIMOWANIE – książka na ZIMĘ

    30 grudnia 2021
  • KOMUNIKACJA

    Social media i internet – czy to na pewno najlepsze miejsca dla Twojej firmy?

    17 lipca 2018 / No Comments

    ☛Czy miejsce, w którym mamy styczność, z najwiekszą ilością fake newsów, jest najlepszym miejscem do komunikacji z Twoimi odbiorcami? 58% badanych przyznało, że social media są źródłem fake newsów * ☛Czy liczy się tylko internet? 39% z kolei uznało za takie źrodło portale internetowe*. Jaka masz gwarancję, że twój news nie zostanie odrzucony? Jak go uwiarygodnisz? Może warto podejść strategicznie do tematu i poza kuszącymi narzedziami z łatwo mierzalnymi statystykami wykorzystać inne media –  teraz bardziej wiarygodne?????? Nie mówię tutaj tylko o public relations, ale w przypadku tych działań to jest kluczowe pytanie! No zastanówmy się, gdzie pradopodobieństwo jest większe? Komu uwierzysz? Rekomendacji wiarygodnego znajmowego? Czy też tego, któremu mu…

    Read More
    patka

    You May Also Like

    12 sierpnia Dzień Pracoholika

    11 sierpnia 2020

    1 grudnia startuje – Duchowy Kalendarz Adwentowy

    27 listopada 2020

    10 złodziei energii życiowej wg Dalajlamy,czyli ćwiczenia z życia na czas Coronawirusa

    2 maja 2020
12345

Specjalizuję się w pracy w obszarze wypalenia zawodowego, stresu i wizerunku.

Promuję filozofię #SmartWorking.

W wolnych chwilach uczę się i uczę innych m.in. studentów Uniwersytetu SWPS.

Aktywnie działam na rzecz budowania kapitału społecznego w obszarze inteligencji emocjonalnej w biznesie.

Kategorie

  • * WYPALENIE ZAWODOWE
  • IMPRESJE OSOBISTE
  • KOMUNIKACJA
  • PSYCHOLOGIA DLA KAŻDEGO
  • PSYCHOLOGIA W BIZNESIE
  • WARTE PRZECZYTANIA

Newsletter

Ostatnie wpisy

  • Wszystko o WYPALENIU ZAWODOWYM
  • Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu – ŚWIATOWY DZIEŃ ZDROWIA PSYCHICZNEGO
  • Dzień Walki z Prokrastynacją
Polityka prywatności